Mint tudjuk, az új év sosem kezdődik fitten. Cáfoljatok meg! :)

Nem tudom kinek hogy teltek az ünnepek, nekem elég mozgalmasan. 1 nap kivételével végig dolgoztam, így minden későre, utolsó utáni pillanatra maradt.

Meg is lett a böjtje az agyonhajszolásnak, a szent estét családi kör helyett az ágyban töltöttem lázasan, amire még nem volt példa, mióta az eszemet tudom.

A nagy családi ajándékozás 26-ra tevődött át, addigra verődött össze mindenki. Ahhoz képest, hogy arról volt szó, hogy senki semmit nem kér, ismét remek dolgokat kaptunk.

A páromtól kaptam egy gyűrűt. Mindenki el volt hűlve, hogy akkor ez most eljegyzési gyűrű? De aztán elmondtuk, hogy egyelőre még az összetartozás jelképe, amit mindketten büszkén viselünk. :)) Kicsit át kellett variálni a gyűrű viselési szokásaimat, mert kettőnk gyűrűje egyedül mutat igazán jól, nem pedig több gyűrű társaságában.

Karácsony után a munkahely olyan volt, mint ahol iskola szünet van. Ehhez képest persze épületen belüli költözést hajtottunk végre, új iroda, új irodatárs. Kíváncsi leszek rá, hogy milyen lesz. Már nem a kolléga, vele szerintem jól kijövünk, hanem az új hely.

30-án elballagtam a Kedvesemhez. Annyira fáradt voltam, hogy nem is engedett semmit sem csinálni, sőt másnap is ágyba kaptam a reggelit, s délig csak pihengetés volt. IMÁDOM!!! :) Aztán átmentünk ebédre a testvéréékhez, majd készülődés a szilveszteri bálba.

Folyamatosan azzal cukkolt, hogy vénségemre most vagyok első bálozó. :) Szégyen, nem szégyen, valamikor ezt is el kell kezdeni. Hihi! A bál szuper volt, ugyan még sosem táncoltunk együtt, de annyira egy hullámhosszon vagyunk, hogy nem volt lábtaposás, rángatás, olyan volt, mintha mindig is együtt táncoltunk volna. Néztek is a népek! Ráadásul minden elfogultság nélkül mondhatom, hogy az én Kedvesem volt a legfessebb, a legjobban öltözött legény közel s távol! :)

Éjfél után tombola volt, nem ruháztunk be rá túl sokat, de így is két ajándékot sikerült elhoznunk, mindkettő hasznosítható, nem úgy, mint a külön díj, mely Fásy Ádám és Zsülike cd-je volt. :)

Fél három felé megfáradva estünk haza...

Szóval túl vagyok életem első bálján! :) A bakancslistámon majd kipipálhatom.;) 

Szerző: Berill Shero  2012.01.04. 16:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr273516734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása