Totálisan?

Mondjuk, ahogy én tettem.

Már 2 napja kijött a nyelvemen! egy afta. Előtte a fogínyemet intéztem el úgy, hogy begyulladt. Enni nem tudok. No problem, úgyse vagyok vékony.

Aztán ma a szép körmömmel megpróbáltam elkapni egy papírköteget, persze, hogy visszahajlott. Nem fáj nagyon, csak se gépelni, se mutogatni, se fogni nem tudok vele.

A fejemre nőtt egy csúnya pattanás.... (Várhatom az éjfélt, hogy királylánnyá változzak, a banya már meg van.)

A térdem lassan 3 hónapja game over, hétfőn kiderül kell-e műteni.

Felvettem az új szandált. Csinoska. A talpamat! törte fel. Akkora vízhólyag van rajta, hogy ha kipukkad, szerintem kész az új Balaton....

Azt hiszem nem akarok hozzáfűzni semmit....

Szerző: Berill Shero  2011.06.17. 10:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr842990413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása