Az alábbi gondolatok után mindenki azt gondol, amit akar. Én vizuális típus vagyok, úgyhogy ha eszembe jut, vihoghatnékom támad.

Egy ismerős jegyezte meg nem túl régen, hogy unja a nőket. Már nincs bennük semmi kihívás. Én kontráztam és megkérdeztem, hogy mi lenne kihívás? Egy ló mondjuk? :D Nem mintha animal sex hívő lennék, de azért abban biztos van kihívás. :)

Mire ő: Á, az túl nagy. De egy egér! Na az igen! Abban már van kihívás. Mondjuk egy hétig disznótáppal kéne etetned, hogy hízzon, majd a hátsó felébe dugott szívószállal óránként felfújni, na az már kihívás lenne...

Még hogy a pasik nem perverzek.... :)

Szerző: Berill Shero  2011.04.29. 01:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr802834693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása