Néhány szóban összefoglalnám a közelmúltban lezajlott buli főbb eseményeit. :D

Azzal kezdődött, hogy a pihenés alatt meglepve olvastam a céges emailek közt, hogy a főnök x napon vár az irodájában. Persze a mail további sorai közt megtalálható volt, hogy miért is szeretné, ha megjelennék. Sajnos ki kellett ábrándítanom, hogy nem fogok tudni segíteni a buli szervezésében, mert épp az egész év fáradalmait pihenem ki. :) Ezek után visszaírt, hogy ki engedett el?! És hogy már másodszor húzom ki magam alóla. :) Hát no comment.

Szóval mire a pihenésből visszatértem már nem volt tennivalóm ezen a téren. A bulit megelőző két órás értekezletnek voltak érdekes momentumai. A nagyfőnökök közvetlen stílusban taglalták a céget érintő változásokat, s lehetőséget adtak az interaktív kommunikációra, párbeszéd formájában. Kisfőni természetesen jelezte, hogy ne akarjunk kérdezni, mert baj lesz, de a vezetőség hamar levágta és leintették Főnit. :) Ezek után nem mondhatnám, hogy záporoztak a kérdések, de többnyire értelmes formában, sokunkat érintő problémákra kaptunk értelmi választ. Egy kivételével. Az egyik osztály nem épp eszéről híres egyede illendően bemutatkozott és feltette az alábbi lényegretörő kérdést: "Hogyan lehet megoldani, hogy a véradás utáni szabik mielőbb kiadásra kerüljenek, mert ugye mindenki szeretne hosszú hétvégéket, melyeket a családjával töltene?!" A vezetőség majdnem harsány kacajban tört ki, bár a Nagyfőnöknek sikerült megmosolyognia, s mondta, hogy a kérdés jogos, de talán ez nem az ő hatásköre. :))

Az értekezlet végeztével sokan leléptek. A mi osztályunk az irodákba vonult alapozni. Nekem két pálesszal olyan jól sikerült, hogy mehettem is vissza az étkezőbe gyorsan két zsíroskenyérért, nehogy idő előtt összeakadjon a nyelvem.:)

Hódító hazament, Whiskys, Benő, Szótlan, G. Hunter, Gianni, Tini, Kölyök szintén. Sparrow nem akart sokáig maradni, mondván, ha ő bulizik, abból csak baj van, ám majdnem a végéig kitartott. Roptunk is egy jót.

Én megtáncoltattam Kisfőnököt, meg az osztályvezetőmet (legyen mondjuk Nagy Medve) is. Az elmúlt időszak alatt egyikkel sem táncoltam sose, pedig nem nettó két napja dolgozunk együtt. Remek hangulatban ugra-bugráltunk. Táncoltam Grabovszkyval, Testőrrel, meg két másik ifjú titánnal is.

Hídember egész este Legolánnyal mászkált, gyanúsak is voltak. :) Ám nem rájuk, hanem két össze nem illő emberre sikerült az egyik kollégának rányitni. :) Az irodában a térdelj és szeress effektus zajlott. :)))

Dr. Jogerőst szinte egész este a főnökség közelében láttam. Biztos nem nyalt... Nem olyan.:D

Szegény Grétát pár napja kirúgták. A helyére felvették dr. Virágot. A fiatalember éppen befejezte az egyetemet. Nem egy kigyúrt csávó, de egész este két csajnak udvarolt. A csajokat Testőr nevezte el Ikreknek. Ugyan egyáltalán nem hasonlítanak egymásra, ám mindkettő búval bélelt, vékony, nem épp üde jelenség. dr. Nebáncsvirág rosszindulatú, negatív kisugárzású, Vihorka meg mindenen csak mosolyog. Meg vihog zavarában. Ez a két csaj olyan szinte egymásra talált, hogy mindenhova együtt járnak. És láss csodát dr. Virág megtalálta velük a közös hangot. Mindkettőt megtáncoltatta. Kár, hogy nem volt nálam fényképező. Megért volna egy pár kattintást. Nebáncska és Vihorka eddig az összes céges rendezvényről fél óra után lelépett, mondván, hogy ők nem szeretnek bulizni. Ezek szerint csak a pasi hiányzott.:D Alakul a lamúúúúúúúúr.

Én ismét cédát játszottam. dr. Jogerős erősen pillogott is, hogy mindenki ismer, meg mindig más pasival ropom, mással beszélgetek. :) De legalább nagyjelenet nem volt. :D

Az utolsók közt hagytam el az objektumot, régen éreztem magam már ilyen jól egy céges buliban.

Szerző: Berill Shero  2010.10.21. 22:19 Szólj hozzá!

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr632358788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása