Az ember lánya legyen stílusos és időnként hökkentse meg a környezetét...

Vörösből mondjuk szőkébe. Csak azért, mert...

Nos, azzal kezdődött nem mindennapi kalandom, hogy a fodrásszal majd ölre mentünk azért, hogy milyen színű és hosszúságú legyen a hajam. Ő ragaszkodott a 0-ás géphez és a kékes beütéses szőkéhez, vagy a vöröshöz. Én a szőke melír csíkokhoz, úgyhogy egy darabig elvitatkoztunk. Ám mivel én fizetek, én nyertem. Ugyan a fodrászom rengetegszer a saját elképzelése szerint alakít, 99%-ban meg vagyok vele elégedve.

Szóval győztem. Az első etap után néztem a homokszín hajamat a tükörben és mondtam, hogy még hamvasítsunk, vagy világosítsunk, vagy valami, drasztikus változásra van szükségem. Úgy is lett. Na, de ennyire?!

A fogadtatás minden képzeletet felülmúlt. Tudom, hogy egy konzervatív anyai szívet bármi, ami a megszokottól eltérő sokkol, és hát valljuk be az én anyukám amúgy is tud konzervatív lenni, rám nézett (első utam a fodrásztól hozzájuk vezetett), majd megjegyezte, hogy "hát fiam, gyönyörű vagy." A hangsúlyt sajnos az írott szó nem adja vissza. Gondoltam viccesen oldom a feszültséget, hogy ha majd barnulok még hozzá, sokkal jobban fog mutatni, erre meg azt mondta, hogy akkor legalább a kisebbséghez fogok hasonlítani. Na bumm.....

Kíváncsian vártam ezek után a barátaim véleményét. Akik neten kapták meg a képeket majd mind elszörnyedtek.... Aztán kezdett javulni az arány. Testőr felhívott, hogy szerinte igen is nagyon jól néz ki. Lütyővel személyesen találkoztam, vizsgálgatott, vizsgálgatott, majd kibökte, hogy fiatalos és "mit akarsz b...eg nagyon jól áll!" A barátnőim körében is vegyes volt a fogadtatás. Végül edzőtáborban osztottam a népet, s eljött a szabi vége is, kíváncsian vártam mit szólnak majd a kollégák.

Bent a hatás szintén leírhatatlan volt. Azzal kezdtem, hogy az új rucimban és a kalapkámban vonultam be. Ez már önmagában elég volt a nép meghökkentéséhez, de mindig is hatásvadász voltam, úgyhogy érdeklődve figyeltem a rám szegeződő tekinteteket. Gianni simán le Mary Poppinsozott. Akikkel a nap folyamán összefutottam, azok közt is megoszlott a vélemény..... Hódító a folyosó végéről méregetett, az osztályvezető csak mosolyogva csóválta a fejét, majd megjött Régi is, aki belemarkolt a hajamba, s megkérdezte, hogy "ez után hogy fogunk dugni, mibe fogok kapaszkodni?!" Mondtam neki, hogy pont úgy, mint eddig, sehogy. :)

Volt, aki lecsibézett, más érdekes színű sárgarépához hasonlított, de azt hiszem Régi megjegyzése viszi a prímet, addig-addig méregetett napközben, hogy csak kinyögte, "úgy nézel ki, mint egy svéd travi!".....

Szerző: Berill Shero  2010.09.01. 22:19 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr442242481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amraz 2010.09.02. 11:13:05

Hát, felskicceltelek emlékezetből, szőkének, még rövidebb hajjal, egy darab vászonra. Abbahagytam, mert úgy jártam vele, mint a megboldogult Dzsimivel. Azt sem tudtam befejezni, mert minél jobban hasonlított, annál inkább ijesztőbb lett... :) :) :)

micicica 2010.09.02. 17:41:05

Igaza van Lütyőnek, szerintem is nagyon jól áll.
Anyukád megjegyzésével kapcsolatban: hidd el szerintem az emberek 90%-a nagyon is el tudja képzelni a hangsúlyt. Személyes tapasztalatai alapján. :)

Berill Shero 2010.09.02. 20:36:04

Amraz! Hát Jimmyhez még sosem hasonlítottak. De ha vigasztal, a festőművész bnőm is azt mondta,h. engem lehetetlen megfesteni... Túl karakteres vagyok. Vagy szimplán azt akarta mondani, hogy randa?!

Na igen, Micikém sokunknak vannak személyes tapasztalásai az anyák terén :D

Ördögtündér 2010.09.05. 12:40:15

Áhááá. Tudtam én, hogy valami van. Amikor küldtél képet a táborból, azon gondolkoztam, hogy mintha valami más lenne... AZzs volt a hajd... Aztán arra gondoltam, biztos halucinálok, vagy rosszul emlékszem, vagy csak a táborban más színű lesz az emberek haja :D De ezek szerint van logikus magyarázat :)
Na, de így, hogy nem kételkedek már józan ítélőképességemben, meg kell állapítsam, hogy nem rossz. Én ugyan a vöröset kedvelem, de neked illik a vagányságodhoz :)

Berill Shero 2010.09.05. 18:39:03

@Ördögtündér: Mint mondottam volt, nem mkinek tetszik. De azért halkan megsúgom, hogy én is inkább vörös párti vagyok. ;) Most már csak türelem, előbb-utóbb lenő!!! :D
süti beállítások módosítása