Azt korábban el is felejtettem leírni, hogy Kölyök nem találkozott az első időszakban Madár Benővel, mert szegény Benőkém eltörte mindkét karját bringázás közben. Aztán kiesett Régi is, mert ő meg foci közben a térdkalácsát rúgatta szét.

Aztán eljött a pillanat, mikor Benőt bemutattam Kölyöknek és közöltem mindkettővel, hogy ők egymásnak vetélytársai. :) Azóta minden reggel együtt megyünk dolgozni.

Volt egy sportnapunk is. Az egész iroda kivonult a valamikor neves úttörőtáborba. Nagy szomorúságomra a medencét nem töltötték még fel vízzel, de azért egész jól szórakoztunk.

Kínai Lánykával megállapítottuk, hogy míg nálunk virtuálisban dúlnak a lamúrok, addig más osztályokon ez kézzel foghatóvá vált. Már egész sok párocska van, s mi csak kapkodjuk a fejünket.

Jött ismét néhány új kolléga is. Pl. Whiskys, meg két focista srác. A focistákban kellemesen csalódtam, mert mindkettő jó fej, lehet velük beszélgetni, s a sportnapon már egész jól be is illeszkedtek.

Megmondom őszintén, Whiskys első pillanatban nem volt szimpatikus, de aztán egészen megkedveltem. S már az okát is tudom, hogy miért nem volt elsőre szimpatikus. Azért, mert sok mindenben hasonlítunk egymásra, s ugye az ember hajlamos a saját hibáival szembesülve ellenérzéseket tanúsítani. :)

A sportnapon volt alkalmam beszélgetni Grétával. Meg kell mondjam pozitív irányban csalódtam benne. Szegényem nem mert egy korty alkoholt sem inni, s nagyon szolidan viselkedett, mert mint mondta eléggé kibeszélik. Sajnáltam őt, mert abból a slamasztikából, amit első céges buliján magának összehozott szerintem igen nehezen fog tudni kikecmeregni. :(

Szótlan vezette a srácoknak a focimérkőzéseket, én egész nap a pálya szélén ugráltam. Főnök is ott téblábolt, féltem is, hogy napszúrást kap, de hál istennek semmi baja nem lett. NLT lebetegedett, persze mindenki fájlalta hiányát.... :) Gyakornok focizott, meg is lepett vele, hogy ilyet is tud. :) Madár Benő az ellenfél csapatát erősítette Testőrrel együtt, így volt kit fújolni a pályán. :)

Még nem is említettem, hogy az egyik lányba - nevezzük a Gyakornok által ráaggatott néven egyszerűen csak Szexmalacnak - szerelmes lett Szótlan szobatársa, Noname. Azért Noname, mert egyszerűen nem is tudok rá szavakat találni. Ő is jogi diplomás, valahol a zseni és az őrült közt lebeg, de hogy nem százas a csávó, az tuti! Sajnos minden ebédnél minket boldogít, s egyik lerázó praktika sem vezetett vele kapcsolatban sehova. Na már most én ugye látom, hogy Noname szerelmes Szexmalacba és rendre minden étkezésnél fel is hozom, hogy hogy áll az ügy. :) A csávó fogyatékosságáról csak annyit, hogy legutolsó válasza valami olyasmi volt, hogy ő maga sem tudja, hogy saját magától mit akar, hogy tudná eldönteni mit akarjon a leányzótól?! Noname stílusát nem lehet visszaadni, ismerni kéne... Persze mi mindig megpróbálunk nem hangosan kuncogni, de azért néha ez igen nehezen megy.A sportnapon Szexmalacot is megkérdeztem, aki mondta, hogy Noname és közte soha nem lesz semmi, bár mindenki cukkolja. :))

Tini Nindzsa hosszabb időre kikerült tőlünk, elküldték majd egy éves képzésre, de azért a sportnapon ő is megjelent. Neki van egy olyan kollégája az osztályon, akire azt mondom, hogy jaaaaaaaaaj nagyon bejön! :) Ám a srác legjobb ismereteim szerint foglalt, így ez marad virtuális nyálcsorgatásnak.:) Beszélgettünk egy csomót  róla  is, meg Tini dolgairól és végül Tini hozott el a vonatig. Annak ellenére, hogy nem akartam sokáig maradni, végül csak este lett, mire hazaindultunk.

Szerző: Berill Shero  2010.06.27. 12:07 4 komment

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr972095338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amraz 2010.06.27. 15:56:49

Egy időben sokat törtem én is a fejemen azon, hogy a jogot végzett emberek között miért van annyi dila. Végül megfejtettem - az a rengeteg tanulás valami visszafordíthatatlan folyamatot indít el az emberi agyban, azaz simán megbolondul a hatalmas okosságától. Még később ezt a gondolatsort tovább fejtettem. Az ilyen hatalmas változást el lehet érni tanulás nélkül is. Az alkohol, évek alatt, módszeresen alkalmazva lemásolja az előbb felvázolt agyi folyamatokat. Aztán a legvégén rájöttem arra, hogy vannak még szerencsésebb egyedek is, akiknek mindezekhez sem túlzott tanulás, sem alkohol, nem kell, eleve így születnek. Na, de ennyien?

Berill Shero 2010.07.01. 21:31:14

@Amraz: látod! :D én is mindig azt mondom, hogy az észt nem végzettséggel adják. :D

TimRiggins 2010.07.01. 23:31:42

Lesz mit olvasnom, hogy behozzam a lemaradást, a Háború és béke a fasorban sincs :P

Berill Shero 2010.07.03. 21:05:39

@TimRiggins: Hát kedves Tim, húzzál bele. De így legalább nem maradsz le semmiről. :D
süti beállítások módosítása