Az embernek legyen önkritikája és ismerje be, ha valami nem megy.

Örök és elcsépelt közhely, hogy 30 felett minden nap ajándék. Vagy épp sorscsapás. Most inkább ez utóbbiról szeretnék írni. :)

1) Szitu

A múltkor Lütyővel kávéztunk nálam, majd míg beszélgettünk, szépen elpakoltam a kellékeket. Mindent a helyére. Ahogy illik. A meglepetés másnap ért, mikor számba vettem a dolgokat kávéfőzéshez készülődve. A kávé megvolt. A csészék szintén. A kiskanalak, tányérok példás rendben a helyükön. De vajon hova tehettem a completát? A konyhapulton nem maradt. A kávéfőző mellett nincs. A konyhaasztalon nincs... a helyén úgy szintén nincs. Kétségbeestem. Biztosan elvitték az UFO-k, csak nem emlékszem rá. De miért pont a completát?! És egyszer csak lőn világosság. A mikroba tettem. :)

2) Szitu

Kikaptam a fiókból egy zoknit, de még nem volt kedvem felvenni. Egy fél óra elteltével mérgezett egérként rohangáltam a lakás különböző pontjai közt, mert világosan emlékeztem rá, hogy a fiókból kivettem egy zoknit. Igen, de akkor hol van? Sehol nem találtam... A véletlen segített a megoldáshoz. A nagy előszobai tükör előtt megláttam, hogy hanyagul a vállamra dobtam. Na pont ott nem kerestem. :D

3) Szitu

Holtfáradtan csak néztem ki a fejemből a munkahelyen, s azon a napon, mikor megkérdeztem, hogy van-e V. Kerületi Ügyészség, s ha igen, mi a címe, már csak vigyorogtak. Az V. Kerületi Ügyészség hivatalosan V-XIII. Kerületi... Ezt már csak az fejelte meg, hogy a kollégák zöme megjegyezte délután - mikor mindenkivel közöltem, hogy "Jé, téged ma nem is láttalak még!" -, bizony mi már találkoztunk.

4) Szitu

A harmadik X után már nem meglepő, ha az ember lánya mindenféle vitaminokat szed, hogy formába lendüljön. Az allergia már csak egy bónusz. Reggel, ha az allergia nem olyan túl vészes, csak a teámba töltöm a vitamint, ám, ha mégis rosszabbul indul a nap, az allergiára a grapefruit mag kivonatot csak és kizárólag gyümölcslével veszem be. Aznap nem voltam épp top formában. Tea kikészít, vitamin csepegtet. Pohár a narancslének szintén kikészít, csepp elő. Még volt is az eszemben, nehogy a teába öntsem a narancslevet....  

Szerintem ennyi elég is belőlem. :)

Szerző: Berill Shero  2010.05.10. 02:03 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr491986339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micicica 2010.05.12. 18:31:24

30 felett minden nap ajándék?! Hát... jó ezt tudni, most hogy már én is átléptem rajta... :)
Amúgy meg ne csöggedj. Én már tizenévesen is ilyen szétszórt voltam.
Pusz!
süti beállítások módosítása