Na igen, ami késik, az elmúlt. Azaz már májust írunk és én még csak most durálom neki magam a szilveszter megírásának.

Jobb későn, mint soha! :)

Gyerekkori barátnőm hívott fel néhány nappal szilveszter előtt a nagy ötlettel, hogy menjünk buliba Nagyfaluba. Először nem akartam menni sehova, de aztán úgy voltam vele, miért is ne?! Nem baj, ha az embert érik a megszokottól másabb ingerek is.

Egy nagyon kedves sráccal éppen akkor ismerkedtünk egymással, így végül ő mentette meg az estémet az sms-eivel. :) De ne szaladjunk ennyire előre...

Szóval telós egyeztetés, hogy akkor hol találkozunk és mikor. Barátnőm elmondta,  hogy várni fog ránk egy pasi, akivel rengeteget leveleztek, telefonáltak, de most lesz az első személyes találka. A társaságról annyit mondott, hogy több lesz a független hímnemű, mint ahány nőnemű lesz. Helyszín meg Pest egyik szórakozóhelye, amit arra az estére csak nekünk adnak oda. Beugró nincs, csak azt fizeted, amit iszol. És kaját lehet vinni. Kérdeztem, hogy milyen típusúak az emberek? Barátnőm biztosított róla, hogy mind halál jó fej, értelmesek, kedvesek, viccesek...

Itt már gyanús volt a dolog. Kizárt, hogy minden független, kedves és jó fej ebbe a buliba jöjjön. Mutatott pár képet a srácról is, aki neki bejött, én azért nem voltam elragadtatva tőle. A hely meg nem mondott semmit. Csak hogy valahol az egyik nagy pályaudvar környékén van. Azt is mondta, hogy többen lesznek jelmezben, bár nem farsang van, de mégis..

Annyira fáradtan indultam el, hogy már élből úgy voltam vele, kizárt, hogy jól érezzem magam. Voltam több vakrandin, találkozón virtuálisan roppant vicces emberkékkel, akik maguktól amúgy egy épkézláb mondatot sem bírnak kinyögni, s próbáltam felkészíteni a barátnőmet, hogy a netes társadalomban mindenki szebbnek és jobbnak adja elő magát, mint amilyen a valóságban.

Megérkeztünk a pályaudvarral, ahol várt minket a srác. Egy baj volt vele. Élből majdnem szájon csókolta a barátnőmet, aki nem is értette. Na meg, hogy nem volt nagyon szomjas. Azt mondta, hogy csak! 7 whiskeyt ivott. Egy randi előtt?! Hm... Ennyi bátorítóra szerintem nem lett volna szükség.  Mindegy, elindultunk. Pasi második mínusz pontja, hogy a kb. fél ó sétára lévő másik pályaudvarhoz gyalog akart menni és egy cseppet sem vette figyelembe, hogy a barátnőmöm magassarkú csizma van, amiben nem annyira gyere be a séta. Ráadásul nem is igazán tudta, hogy merre kell menni, így a fél ó-ból másfél ó lett. Közben beszereztem egy ördögszarvas, piros parókát...

Nagy nehezen megtaláltuk az utcát és a kocsmát, ahová igyekeztünk. Én már a sarkon ledobtam az ékszíjat. Kiderült, hogy korábbi munkahelyemmel szemben lévő 100-ad osztályú csehó ad helyet a bulinak. Pedig egész jól hangzott, hogy zártkörű rendezvény... Ez a hely meg... Szóval amíg ott dolgoztam, ide véletlenül sem tettük be a lábunkat.... El tudjátok képzelni akkor...

Na mindegy, ha már ott voltunk, akkor be is mentünk. Ott jött a második pofon. Mindenki úgy bámult ránk, mint az ufókra, mert a helyi közönséggel ellentétben rajtunk nem csak jelmez volt, hanem fogunk is akadt. :) A pultnál gondoltuk, hogy nem ártana inni valamit. A kínálat igen szegényes volt, amit felsoroltunk, abból semmi nem volt.... Ennek örömére én leültem egy sarokba, gondoltam éfjélig csak kihúzom valahogy. Figyeltem a társaságot. Az egész galeri a no comment kategóriába tartozott. Szegény barátnőm is csalódottan ült le. Azért kb. fél órát táncoltunk. A hangulat kezdett fokozódni. A laptop dj egere bekrepált, s a villany felkapcsolása után földhöz csapdosta, majd páros lábbal ugrált rajta. Itt már éreztem, hogy jobb lenne hazamenni. Közben én sms-eztem, így legalább volt, ami életben tartott. :D

Megtárgyaltuk, hogy éjfél után az utolsó vonattal akkor is hazamegyünk, ha a fene fenét is eszik. Az egyik srác megígérte,  hogy kivisz a vonathoz. Persze a pezsgőzést nem lehetett megúszni. Boldog-boldogtalan odajött koccintani.... Végül csak sikerült ellépni, s nem volt baj, hogy hazaindultunk.

Másnap többen rekonstuálták az eseményeket. Kiderült, hogy miután leléptünk két felé oszlott a társaság, s a két ellentétes csapatnak szurkoló galeri egymásnak esett. Nem is értem, hogy szilveszterkor miért a focival előjönni... Ha meg mégis, miért kell verekedni? Ezt sosem értettem... A srác, aki a barátnőmnél próbálkozott olyan du. 5-6 magasságában keveredett haza a buliból. Hááááát.. Ez is a no comment kategória.

Azóta meg agitálják a barátnőmet, hogy menjünk a következő bulikba is... Én tuti nem fogok! :D

Szerző: Berill Shero  2010.05.04. 02:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr801930342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása