Azt gondoltam, hogy a szappanoperának vége van. Hogy a céges bulival leült. De ez koránt sincs így.

A legutóbbi port a névnapom kavarta az állóvízben. Több okból is. Mivel NLT nehezményezte,bár nem nekem, hanem a többieknek a hátam mögött, hogy miért kell a fél épületet meghívni, miért nem elég csak és kizárólag a csoportnak tartani egy összejövetelt. Ez a no comment kategória. Még jó, hogy a saját névnapomra azt hívok meg, akit én szeretnék, s nem a főnök dönti el....

Azzal indult az este, hogy nem csak az én névnapom lett megtartva aznap, hanem egy kollegináé és egy kollégáé is. Ugyan nem sok alkohol fogyott, mivel a készletek vészesen hamar elfogytak, s a pótlásra nem volt mód, viszont remekül szórakoztunk. Elég korán kezdődött odabent a buli, de aztán ahogy szállingóztak el az emberek, felvetődött a gondolat, hogy a közeli italkimérésben folytassuk a bulit, lévén, hogy már nem volt alkohol tartalmú ital, már pedig a férfinépség arra szomjazik.

A társaság addigra már az alábbi személyekből tevődött össze: dr. Jogerős, Nagy Hódító Alexander, Gróf Grabovszky, két másik hímnemű egyed, akiket eleddig még nem nevesítettem és jómagam. Míg Pali a szelektív hulladékosig vitte az üvegeket, addig NHA kitalálta a tutit. Bőszen előadta mindenkinek, hogy mi lenne, ha az italkimérésben (gyengébbek kedvéért, s a közérthetőségért innentől kocsma) úgy csinálna, mint aki megcsókol. Egy röpke bemutatót tartott is a többiek tetszésére. Nem hiába van köze a színészekhez. :)

Erőst töröm a fejem a két kolléga találó nevén... Egyiket nevezzem mondjuk Dicsak Buksinak, a másikat meg Kesztyűs Jacknek. Buksi nevét eredeztessük onnan, hogy ez a beköszönő szövege, Jack meg ugyan nem hasfelmetsző, sőt! a kesztyűben tiszta elegáns, de grófunk már van...

Szóval Buksival egy helyen lakunk, s szent ígéret volt, hogy ő bármennyit is iszik, nem hagyom ott sehol. A srácok kedvesen bókoltak, Buksi meg mindenkit oltogatott, hogy a végén úgyis vele megyek haza. Jacknek eddig nincs szerepe a soap opera-ban, de szeretne bekapcsolódni. Egyelőre még a lehetőségek mérlegelésénél tartunk.

Nos vissza a kocsmába.

Alig foglaltunk helyet, de a sorrendiség már meghatározó volt. Alexander mellém ült, Grabovszky a másik oldalamra, szemben velem Jogerős Pali, Buksi és Jack. A társalgás a nagy semmiről folyt, ahogy az lenni szokott, és én még bőszen az első kólámat kortyolgattam, mikor Alexander elkapta a fejemet, s úgy tett, mint aki megcsókol. Buksi mindjárt kontrázott is! Oldalba bökte a dr. Urat, hogy "odanézz, látod mit csinálnak? Mindegy mondjuk, mert úgyis én viszem haza!" Grabovszky meg integetett, hogy hagyjanak már minket, olyan mindegy, hogy ki mit csinál. Én ugye nem láthattam dr. Jogerős fejét.... Alexander elengedett, s néhány perc múlva a fülembe súgta, hogy menjünk ki együtt a mosdóba. El is indultunk, s az előtérben jó darabig beszélgettünk, még mielőtt mindenki a saját szektorába ment volna. Én értelemszerűen később értem ki, mint NHA, de addigra dr. Jogerős Pál már nem volt ott! Mindez kb. 5 p leforgása alatt... El sem köszönt....

Alexander elmondta, hogy tőle sem köszönt el, mikor kiért a mellékhelyiségből, egyszer csak  felállt és elrohant, majd később felhívta őt...

Snitt

Másnap rákérdeztem az irodában, hogy nem szégyelli-e magát, hogy köszönés nélkül lelépett, s hogy ennek mi volt az oka?! Az volt rá a válasz, hogy Alexander túlfeszítette a húrt, s ő közel volt hozzá, hogy megüti... Megkérdeztem mivel? Azt válaszolta, hogy erről nem akar beszélni....

Alexander mondta, hogy még dr. Jogerős még visszament az irodához előző este, ahol a kocsiját hagyta, s az őr fél doboz cigarettáját elszívta idegességében....

Ezek után vajon hogy lesz tovább? :D

Szerző: Berill Shero  2009.12.26. 02:17 Szólj hozzá!

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr941622967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása