Eljött a céges buli hétvégéje is. Tulajdonképpen úgy voltam vele, hogy nem is akaródzott menni. Azt gondolom, hogy 5-10 ember is tud jó bulit csinálni, de azért csak jobb, ha többen vagyunk. Mi egészen pontosan 9-en voltunk.

A szállás egy kastélyszerű épületben volt, ahonnan remek panoráma nyílt a Duna-partra. Töltök is fel pár képet.

A szobák tágasak, saját fürdőszobával ellátottak, többnyire franciaágyasak, egy olyan volt, ahol két ágy volt egymás mellett tisztes távolságra. Oda beköltözött Régi és Hódító Nagy Alexander. Első körben úgy volt, hogy Kínai Lánykával miénk lesz a tetőtéri egyik szoba, de én nem voltam benne biztos, hogy végig ott maradok. A fiúk már délelőtt alapozni kezdtek, végülis úgy jobban megy a főzés, ha közben mindenféle nemes nedű lecsúszik az ember torkán. Chilis bab készült, ami dr. Jogerős specialitása.

Még nem is említettem meg korábban a főnökömet. Nevezzük mondjuk NLT-nek. Azaz Nő, keresztnév, távolból. :) Ugyanis ő az ország egyik távoli szegletéből jár dolgozni. Azt érdemes róla tudni, hogy szerény véleményem szerint iszonyat hangulatember... Saját bevallása szerint nem, de.... -no comment -. NLT nem egy nagyon bulis típus. Inkább elüldögél és iszogat.

Amikor mi Kínaival kiértünk, már szinte majdnem mindenki ott volt. Alexander megkérdezte, hogy folytatjuk-e a már megkezdett játékot. Rábólintottam. Az étkezésig a fiúkkal dartsoztunk. Régi megölelgetett, mire Alexander felhördült és azt mondta, hogy szeretné, ha megbeszélnénk a korábban történteket. Jogerős mindezt hallotta és egyből elefántfülei nőttek. Közben láttam NLT-n, hogy nem tetszik neki, hogy a fiúk a tenyeremből eszik a ropit, hogy erotikus évődés közepette nevetünk nagyokat. Ő csak üldögélt tovább a bárpultnál, s ellenőrzése alatt tartotta kis csapatát. Eközben dr. Jogerős kezdett jó állapotba kerülni, de hősiesen tartotta magát. Kaja után elhatároztuk - Gróf Grabovszky, Kínai Lányka és én -, hogy felfedezzük a környéket. Mivel meseszép a hely, így fel sem tűnt, hogy már lassan egy órája kint vagyunk. Bezzeg NLT-nek! Hívta Grabovszkyt, hogy jó lenne, ha visszamennénk. Ám, mi azért még megnéztünk minden érdekes helyet. Szedtem pár kagylót is, amit aztán elosztogattam a kollégáknak.

Szerencsénkre az időjárás kedvezett, már csak sötétedés után kezdett esni. Én hol bent voltam, hol kint bandáztam valakivel. Igazából kettesben szinte senkivel nem is voltam. (Ennek a későbbiekben még lesz jelentősége)

Még két tájkép. Igaz ezt már nem én csináltam, hanem az egyik kolléga.

Miután Kínaiékkal visszaértünk már elég jó volt a hangulat, s mivel fiatalkorom zenéi mentek, így beálltam én is táncolni. Kínai Lányka és NLT nem táncos lábúak, ők csak a széken ülve himbálták magukat a zene ütemére. Dr. Jogerős eddigre már a bárpulton lévő pohárkészlet nagy részét leamortizálta, s egyre lazább lett. Olyannyira, hogy egész különös magánszámot adott elő. :) Mivel korán volt a buli kezdett olyan 10 után már mindenki kezdett fáradni. Régi olyannyira, hogy felment a szobájába, ahol leheveredett az ágyra és a tv csatornái között szörfözött. Felmentem én is, aztán jött NHA is, így a két ágy közül úgy döntöttem, hogy Régiére ülök, onnan láttam a bejárati ajtót is, meg Alexandert is. A szobában busójárás volt, cserélődtek az emberek, én meg elfáradtam, így lehevertem Régi mellé, mivel az ágynak nem volt támlája. Egyszer csak bevillant NLT, aki ledobta magát Hódító ágyára, s úgy beszélgettünk.

Odalent kezdett elszabadulni a pokol. :) Dr. Jogerős és egy másik szintén Dr. egészen elemükben voltak.... Én úgy éreztem, olyan éjféltájt, hogy jó lenne hazamenni, s a saját ágyamban aludni. Dr. Jogerősnek itt már igen csak filmszakadásos volt az estéje. :)

Másnap még alig ébredtem fel, NHA csörög. Izgatottan hadarja, ha Jogerős Pali keresne, mondjam meg neki, hogy nem akarok vele beszélni. Ugyanis ébredés után az volt az első kérdése, hogy miért mentem haza. A srácok felvilágosították, hogy nem tudják, csak azt, hogy este kimentünk beszélgetni édes kettesben a teraszra (hozzáteszem, szerintem ő annak a környékén sem járt ...) és én sírva szaladtam be, nem tudják mit mondhatott nekem. :)))))

Aztán újra teló. A srácok vigyorogva mesélték,h. NLT két dolgot is megjegyzett. Az egyik az volt, hogy hiába mentem el sétálni kettesben gróf Grabovszkyval és hiába próbálkoztam a fiúknál, nem jött össze egyik sem, biztosan ezért mentem haza. (A fő ok tulajdonképpen ő volt, de ez nem blogtéma, bár lehet alkalomadtán majd közlöm vele....) A másik igen kaján megjegyzése arról szólt, hogy ő bizony ránk nyitott Régivel. Lehet kéne neki egy erősebb szemüveg? Mellesleg meg ha ennyire otthonos a magánéletemben, igazán mondhatná nekem is.... Mert mondjuk speciel engem egyáltalán nem érdekel, hogy ő kivel mit csinál, vagy mit szeretne csinálni...

Hétfőn az irodában Jogerős eléggé visszafogott volt. Sőt, önmagához mérten kifejezetten csendes is. Aztán a délelőtt folyamán csak kibökte, hogy ugyan nem emlékszik, mit mondhatott nekem a hétvégén, de nagyon sajnálja és szeretne bocsánatot kérni, nem akart megbántani. Majdnem hangosan felröhögtem, de komoly képpel közöltem vele, hogy erről soha többet nem akarok beszélni, még csak ne is emlegesse. :) 2 napig eléggé fagyos volt a hangulat, majd megjegyezte Alexandernak, hogy már valószínűleg nem haragszom rá, mert kommunikálunk.

Nem tudom lesz-e folytatása a szappanoperának, egyelőre itt megállt a történet.

Szerző: Berill Shero  2009.11.15. 12:17 Szólj hozzá!

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr701526261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása