Vannak ismerőseim fegyveres tesületeknél, s már korábban ígértem,h. szemezgetek a velük történtekből, mesélnek ám vicces szitukat.

Persze az is lehet, hogy tévedek és senkit nem fog ez a rész érdekelni. Sokan azt gondolják, hogy a rendőr, a katona, vadakat terelő juhász kocka, pedig iszonyatosan jó humoruk van, s mivel aki például nyomoz, az sokszor kénytelen a fantáziájára hagyatkozni, van egy csomó vicces történetük.

Valós személyekkel való egyezés a hivatásosok címszó alatt található bejegyzéseknél csak és kizárólag a véletlen műve lehet. Személyiségi jogokra való hivatkozással a neveket megváltoztattam!

Álljon itt egy ősrégi:

A számítógép teret nyert a Rendőrségen belül is, bevezetésre került egy új program, amely igen nehezen akarta megtalálni a rendszert a kezdeti stádiumban. Ebben az időben volt nagy film a Robotzsaru (Robocop). A nyomozó előtt ül a rovott múltú egyed, aki már így is vacog, hogy miért fogják bevarrni. A nyomozó nem boldogul az új rendszerrel, kiáll a folyosóra, s hívja a kollégát:

- Te Béla, a Robotzsaru! Szükségem lenne rá!!! 

Mire a rosszfiú:

- Jáááj, csak a robotzsarut, azt ne tessék nekem idehozni, bevallok én mindent anélkül is.

 

S  egy mostanában megesett eset:

Az emberünket sehogy nem sikerül elővarázsolni,hiába idézi be a nyomozó nem jelenik meg. A lelkes nyomozó gondol egyet, felhívja a tudakozót, ahol megkérdezi, hogy az adott címen van-e valakinek telefonja. Milyen a véletlen, emberünknek van egy vezetékes száma. A nyomozó se rest, már tárcsázza is a kívánt számot. Sokadik csengés után egy női hang felveszi a telefont. A zsaru bemutatkozik:

- Jó napot kívánok, Kovács 2 Géza őrmester vagyok innen és innen. Tök Ödönt keresem.

A telefonvonalban síron túli a csend. A nyomozó elismétli, majd megkérdi, hogy jó helyen érdeklődik-e. A nem túl készséges nő sokadik dadogás után a következőket mondja:

- Öööö, azt hiszem ez téves lesz... Itt nem lakik.... Ilyen nevű nem lakik itt. Nem ismerek ilyet.

A zsaru se rest, elmondja, hogy a tudakozóból van meg a szám és hát az adatbázis alapján ez bizony Tök Ödön vezetékes száma. A nő leakad, s nem szól. A nyomozó próbálkozik azért még.

- Nézze, fontos lenne vele beszélnem, de ha nem lakik ott, akkor lenne kedves megmondani a nevét, hogy le tudjam írni a jelentésemben, hogy kivel beszéltem?

- Persze. - hangzik a válasz, majd ismét nagy csend.

A rendőr jámbor fajta, türelmesen vár, majd megtöri a csendet:

- Értem én... Velem is sokszor előfordul, hogy nem jut eszembe a saját nevem, amikor be kell mutatkozni. - közli mosolyogva.

- Öööö, én tudom a nevem. - mondja a nő.

- Rendben, akkor elárulná nekem is?

- Ööö. Igen. Kiss Elemér. - hangzik bizonytalanul.

A zsaru majd lefordul a székről, de precíz ember lévén visszamondja.

- Tehát akkor Kiss Elemérrel beszéltem, ugye?

A nő szeretne szabadulni, úgyhogy bőszen igenezik.

- Akkor kezét csókolom Kiss Elemér. - mondja a nyomozó és lerakja a telefont. :)

Szerző: Berill Shero  2009.10.27. 20:03 Szólj hozzá!

Címkék: hivatásosok

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr211479743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása