Nos, a hétvége eltelt. Gyorsan. Túl gyorsan. Most pihennem kéne, mert egy tábor (ha még nem mondtam volna, hogy hol jártam) mindig fárasztó.

Viszont rengeteg izgalmas dolog történik. :) Amikről illenék néhány szót ejteni, de nem ma. Ma leamortizálódtam. Nem túl jó dolog szabadság után mindjárt munkával kezdeni. Bár óhatatlanul is kikerülhetetlen. Minden szabinak vége egyszer... Sajnos.

A következő bejegyzésekről általánosságban néhány szó:

1. Légiós Tündérmackó belevetette magát az edzésbe, de ígérte, hogy hamarosan újra hírt ad magáról.

2. Bond Bélusunk nyaral, úgyhogy Szöszinek még várnia kell.

3. Viszont a dr. Brill Séró rendel rovathoz a tábor alatt is kaptam ám írni való anyagot. Kis türelem, míg rendezem.

4. Tervezem, hogy egyenruhás barátaim életéből is megírok néhány szösszenetnyit....

5. Sőt! Találtam egy újabb írásra ösztönző egyedet. De róla egyelőre nem árulok el többet.;)

Szerző: Berill Shero  2009.08.18. 20:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr641320378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása