Sokáig azt hittem, hogy az örökös fájdalommal kell együtt élnem életem végéig. Az a típusú migrénes vagyok, akinek napokig fáj a feje és akkor lesz kicsit könnyebb, mikor kihányta magát.

Amikor az ismerősök először meséltek a migrén piercingről, kétkedve fogadtam. Annyi mindent kipróbáltam már és semmi sem segített. Viszont mivel azok, akik meséltek róla, jelentős javulásról számoltak  be, úgy gondoltam nagyon nem lövök mellé, ha kipróbálom.

Több helyen is utána olvastam, az eltérő árakon kívül más különbséget nem igazán láttam a szalonok kínálatában. A választásom végül a Zen piercing-re esett, mert a barátnőm is náluk csináltatta és a honlapjukat megtekintve Vivi nagyon szimpatikusnak tűnt. Bejelentkezés után egészen sokára kaptam időpontot. Meglepett, hogy ennyire népszerű a szolgáltatás.

Egy borzasztóan nehéz májusi napon estem be, lélekszakadva, teljesen szétcsúszva, izgatottan, ezernyi kérdéssel. Vivi roppant érzékeny, nyitott és elfogadó nő, azonnal ráérzett a hangulatomra és percek alatt oldotta a bennem lévő stresszt. Ehhez semmi mást nem csinált, csak önmagát adta. Kedvesen, türelemmel és szeretettel válaszolgatott a képtelen kérdéseimre. Eleinte attól tartottam, hogy a fémallergiám akadálya lesz a piercing behelyezésének, de Vivi megnyugtatott, hogy az összes fém ékszerük allergén mentes, viszont azért, hogy tutira menjünk, én szilikon piercinget kaptam. A másik félelmemet is pillanatok alatt eloszlatta, az én kis fülembe is sikerült megfelelő ékszert találni.

300587051_4929653567140232_3091241102196485367_n.jpg

fotó: saját

Az előkészületek alatt Vivi pontosan elmagyarázta mi történik majd, kimérte a migrén pontomat, aztán szakszerűen és gyorsan behelyezte az ékszert. A fájdalom jóval alulmúlta azt, amire számítottam. Kaptam egy használati útmutatót is a kezeléshez. Először kicsit sajnáltam, hogy nem a szebbnél szebb fém ékszerek közül került egy a fülembe, de aztán, amikor Vivi elmondta, hogy ezt például műtéteknél, vizsgálatoknál sem szükséges eltávolítani, megnyugodtam. Ami miatt elidőztem a gyors ékszer behelyezést követően, az a lelki támogatás volt, amit kaptam. :)

Annyira pici a fülem, hogy az elsőként behelyezett ékszert nem láttam tisztításkor sem. Néhány nap után úgy tűnt, hogy elhagytam. Teljesen kétségbeesve hívtam Vivit, aki soron kívül fogadott. Megnyugtatott, hogy csak a záró golyócskát hagytam el, de kicserélte egy jobban láthatóra az ékszeremet és nem fogadott el érte egy fillért se.

Azóta eltelt néhány hónap, a fejfájásom radikálisan csökkent. A gyógyulási folyamat alatt sem volt már olyan erős a fájdalom, ritkábban jött elő. Egyszer sem hánytam, nem fájt napokig, amikor mégis éreztem, hogy fájni kezd, egy alap fájdalomcsillapító azonnal elmulasztotta. Korábban kb. úgy ettem őket mint a cukorkát, nulla hatásfokkal. Egyértelmű életminőség javulás történt, amiért nem győzök elég hálás lenni Vivinek. :)

Úgyhogy, aki hezitál, az ne habozzon, megéri berakatni! Emellett más típusú ékszert is választhattok. Még egyszer a link, ahol megtaláltok minden infot: https://zenpiercing.hu/

Köszönöm!

Szerző: Berill Shero  2022.08.28. 19:00 Szólj hozzá!

Címkék: okosságok ala Berill

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr6417912479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása