Korábban már írtam, hogy szerencsés vagyok, mert ismerek egy csomó különleges embert.

2019. február 07-én Bodor Péter ötszörös világbajnok motorcsónak versenyzőt kísérhettem el a Nemzeti Versenysport Szövetség díjátadójára. Az esemény hivatalos beszámolójáért keressétek fel a Bodor Team oldalát. Az enyém itt, most élményalapú lesz. :)

A Larus Étterem és Rendezvényközpont bejáratánál kedves hölgyek és urak segítették a bejutást, így mindenki könnyen megtalálta az asztalát. A piros-fehér-zöld hangulatfényekben pompázó terem sugallta, hogy nemzeti eseményre kerül sor. A körasztalokkal szemben állították fel a színpadot, szinte minden asztaltól jól rá lehetett látni. Mielőtt a díjátadó elkezdődött volna kötetlen beszélgetéseket folytattak a sportemberek. Mi a Jet-ski Szövetség versenyzőjével és barátaival, illetve az Erőemelő Szövetség díjazottjával kerültünk egy asztalhoz.

A kivetítőn a Szövetségek által delegált sportolók, csapatok képe futott, sokáig kellett várnom, hogy ezt a pillanatot sikerüljön elkapni:

51604246_244907279783914_6850327186189058048_n.jpg

fotó: saját

A háttérben Péter 33-as számú hajójával látható egy versenyen. :)

A rendezvény moderátora Csisztu Zsuzsa volt, üdítő személye emelte az est fényét. Mivel több mint 36 sportág 49 versenyzőjét díjazták, így az átadót műsorszámokkal tarkították. Az első etap végén aerobic bemutató volt, a második után versenytáncos pár csillogtatta meg tudását, lezárásképp pedig fantasztikus rúdsport bemutatót láttunk. Ahogy körbenéztem a teremben, lélegzet visszafojtva figyelte mindenki az izmos hölgy előadását. Hihetetlen erő és technikai tudással kezelte a rudat, amelynek az összeszerelését is maga végezte.

A versenyzőket hatalmas taps fogadta, megérdemelten. A csoportkép a végén nem csak nekem sikerült felemásra, ahogy elnéztem a hivatásos fotósokat, náluk se fért rá mindenki a képre. Így elégedjetek meg Péter azon fotójával, ami kikerült mind a weblapra, mind pedig a Bodor Péter hivatalos oldala elnevezésű facebook oldalra.

51541737_377723319673753_5698393347966631936_n_1.jpg

fotó: saját

És álljon itt a díj, ami a fényjátéknak köszönhetően színesben pompázik. Akárhogy igyekeztem, a fényeket nem lehetett lehagyni róla.

51394191_343310876396357_3891747064647778304_n.jpg

fotó: saját

A rendezvény svédasztalos fogadással zárult, ahol mindenki találhatott kedvére való fogást. A magyaros étkek mellett lazacos fogást is kóstolhattak az ínyencek. A fácánleves engem meggyőzött. Ízharmóniáját sokáig éreztem a nyelvemen. A desszertek is jó ütemben fogytak, de senkinek nem kellett várakoznia. A tökéletes szervezésnek hála egy pillanatnyi zökkenő sem volt. Nem csak az ételek pótlása, de az ünnepség is gördülékenyen ment le.

Remélem Bodor Péter a jövő évi rendezvényen már, mint hatszoros világbajnok képviselheti a Magyar Motorcsónak Szövetséget!

És ha szeretnétek akár róla, akár a motorcsónaksportról többet tudni, kövessétek a facen, vagy látogassátok meg az oldalát!  Ígérem, még én is írok róla egy későbbi bejegyzésben!

Szerző: Berill Shero  2019.02.11. 20:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr8414617360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása