Több emberrel is beszélgettem a férfi-nő közti kapcsolatról mostanság. 

Érdekes meglátás, de a 30 feletti férfiak nagy része azt vallja, hogy ugyan megnézi a huszon éveseket, de nem akarna otthonra egy olyat. :D Mert, hogy mind olyan egyforma... Tartalom nélküli. Hogy nincs egyéniségük. 

Érdekes az is, hogy minél idősebb leszek, annál inkább megnézem én is a jóképű fiatal férfiakat. De hogy kéne-e bármelyikük itthonra? Vagy mit is szeretnék? :) Azt megfogalmazni nem nehéz, de kétségtelen tény, hogy az elképzeléseimnek megfelelni nem egyszerű. 

A beszélgetőpartnerek nagy része értelmet is keres, nem csak dekoratív személyt, hiszen otthon azért illik beszélgetni is. Az én néhány gondolatos elképzelésemre azt mondta egy ismerős, hogy az nem egy, hanem legalább 4 férfi. Szerintem meg benne például mind a négy tulajdonság meg van... Sőt több is, de ha ő nem értékeli saját magát helyén, azon én nem tudok segíteni, bármennyire is szeretném.

A nők jó részének fontos az egzisztencia és persze valahol természetes elképzelés, hogy a társ jól (vagy inkább) jobban keressen, mint a nő, hogy ne sérüljenek a már amúgy is felborított szerepek. És én megint kilógok a sorból. Nekem az érzelmek fontosabbak az anyagiaknál. Lehet itt a baj? :)

 

Szerző: Berill Shero  2015.09.29. 08:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr157653064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása