Álljon itt néhány jól sikerült kép ismét.

Meg egy történet. A társkereső oldalon egyszer rám írt egy srác, hogy beszélgessünk. Mondom neki, legyen. Az első üzenetében ecsetelte, hogy egy vagyonvédelmi cégnél biztonsági őr. Na bumm, majd kiderül mennyire IQ fighter. A harmadik üzenetében megkérdezte, hogy félek-e a fekete ruhás, csuklyás pasiktól. :D Visszakérdeztem, hogy miért, kellene? Erre ő: hát, ha letepernek a földre, azért az nem annyira vicces. Megkérdeztem tőle, hogy most ezt magára érti-e. Mondta, hogy igen. De tőle ne féljek, bárkitől megvédene! :D Majd neki állt ecsetelni, hogy tulajdonképp nem akarta mondani, de ő fekete csuklyában dolgozik.

Itt már sejtettem, hogy nagy az isten állatkertje, hiszen a fényképen egy nagy darab, szemüveges, kellően elhanyagolt fickó volt látható. Aztán kinyögte, hogy ő kommandós. Itt már fetrengtem a röhögéstől. Élből visszakérdeztem, hogy melyik vagyonvédelmi cégnek van kommandója és hogy oda szemüvegeseket is felvesznek? Erre megsértődött, hogy miért kérdezek ilyeneket és milyen bunkó vagyok, ő erről nem akart beszélni. Mondtam neki, hogy tudtommal biztonsági cégek nem működtetnek kommandót, ráadásul ha netán mégis, akkor a szemüveg tuti kizáró ok. Ezek után közölte, hogy le fog tiltani, mert soha többet nem kíváncsi rám. :D

Na és az ígért képek.

1. Mc Leod

 

 

2. "Még csak egy pohár bambit ittam"

 

 

 

3. "Nyaraláson kiálltam már a teraszra"

 

 

 

 

 

 

 

 4. "Béla vagyok és büszke arra, hogy sosem voltam még kozmetikusnál"

Szerző: Berill Shero  2011.01.29. 06:31 2 komment

Címkék: mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr192569643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micicica 2011.01.29. 16:02:03

Mondhatni csak "kissé" lőtt bakot ezzel a kommandós dumával. :D
Köszi az élményt! Jót röhögtem rajta! :)

Mösziő 2011.02.01. 17:02:31

Na ez a kommandós nagyon ott volt...köszi, legalább egy jót kacagtam az állatján :D :D :D
süti beállítások módosítása