Essék szó hát a legújabb kollégáról is. Ő az egyik focista. Azt gondolom, hogy eddig egészen jól beilleszkedett. És úgy néz ki akar is dolgozni, sőt a hülyeségért sem kell a szomszédba mennie.

Gianni egész héten Whiskyssel dolgozott, s mikor ideje engedte nekem is sokat segített. Közben persze ment a hülyeség ezerrel. Kínai Lánykával és vele meglátogattunk egy remek intézményt, ahol beszélgetnünk kellett. Többnyire Kínai beszélgetett, mi meg Giannival vártuk, hogy vége legyen a kérdezz-feleleknek. Eközben rámtört az allergia... Néhány óra elteltével már nem csak prüszköltem, de a szemem is kezdett kifolyni a helyéről, köhögtem és kapart a torkom. És mellesleg baromira untatott a helyzet azon fonáksága, hogy Kínai Lánykának nem tudok tevőlegesen segíteni. Giannit azért vittük magunkkal, hogy tanuljon, ám olyan helyzetre nem került sor, ahol tanulhatott volna. A nap végére kínomban már a  haját húzgáltam. :) Mert jó focistához illően félhosszú haja van.

Kínai egész álló nap figyelt. Már reggel azzal kezdődött, hogy Gianni felé lekommunikáltam egy ilyen mondatot, hogy "nyúlj oda és húzd le!". Vagy valami hasonlót, a lényeg, hogy akár félre is lehetett érteni. És persze félre is értették. :) Pedig csak a belépőkártyámra vonatkozott, mivel adott pillanatban nem volt szabad kezem. Nos, délutánra szerintem Kínai is elfáradt és mondta, hogy majd jól megmondja dr. Jogerősnek, hogy már Giannival is kikezdtem, mert húzgálom a haját és félreérthetetlen ajánlatokat teszek neki. :)

Persze Kínait sem kell félteni. Egyik reggel félkómában ballagtunk a munkahely irányába, mikor megbotlott és lőn! Két kézzel a hátsófelembe markolt. :) Mindjárt le is csesztem, hogy engem gyanúsítgat szegény Giannival, pedig ő az, aki ki akar velem kezdeni. :D

Most, hogy itt a szabadságolások ideje, többnyire magunkat szórakoztatjuk kisded játékainkkal, mert dr. Jogerős szabin van. Lehet ő is NLT-vel?! :)

Szerző: Berill Shero  2010.07.15. 17:54 Szólj hozzá!

Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr912124094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása