"Csumi Aranyapáim!

Nem bánom ám, egy csöppet se, hogy vége a karanténnak. Mondjuk az baromira messze van, hogy az élet visszatérjen a rendes kerékvágásba, de a földeken eddig is dolgoztunk, a boltba menetel meg nem hiányzik. Gyurmával megtárgyaltuk, hogy idén maximum szilveszterkor merészkedünk el valami wellness hotelba, fesztivál, lagzi, Balcsi kimarad. Jó lesz a kerti medence is, ha még nem rágták szét a rágcsálók. Mikor már jobb idő lesz, előhozom a fészerből.

Marcsival a karantén alatt két méterről beszélgettünk, no szex.  Mondjuk ez nem igaz, egyszer kipróbáltuk a webkamerás bulit. Már csak a bugyit meg a melltartót kellett volna levennie, mikor a gyerek besétált a képbe, én meg ott álltam álló dákóval. Szerencsére jól levertem a kamerát a monitorról, Marcsi meg kínjában csak vihogott. A kissrác szerencsére a telefonba magyarázott, hóna alatt valami könyvvel... Mondjuk lehet az osztálytársai mindent láttak, mert azóta a faluban olyan kiskölykök is vigyorogva köszönnek, akikről azt se tudom ki fia-borjai.

Ennek az önmegtartóztatósdinak is volt előnye, most, hogy letelt a rabság (bár Gyurma szerint még korai örülni), annyit szexelünk, mint huszonévesen se. Dokinak nem mondtam, hogy találkozgatunk, de biztosra mentem, miután kiderült, hogy nálunk is van két fertőzött, csak az után bújtunk össze, hogy megcsináltattam a tesztet.

Gatyás Ede, aki már megjárta a börtönt és szintén kellett tesztet csináltatnia, mert dumált az egyik fertőzöttel, azt mondta a DNS mintavétel se volt olyan szörnyű, mint ez. Nekem nincs összehasonlítási alapom, de hogy éhgyomorra öklendezzek, az marhára nem hiányzott. Mindegy, a lényeg, hogy negatív lett.

Pont a karantén végére esett a falunap is, meg akkor volt pünkösd is, de nem élveztem. Lett volna valami fellépős műsor, szigorúan betartva mindenki Cilije által ajánlott másfél méter távolságot, ám elmosta az eső. A termésnek nagyon kellett, de Marcsinak kevésbé. Úgy volt, ha jó idő lesz, kimegyünk a földekre és az erdőben a patak mellett, hogy is mondjam... Szóval megszeretgetjük egymást. Na, ebből se lett semmi. Végül nálam kötöttünk ki, igaz szerintem a wc ülőkén kívül minden alkalmatosságot kipróbáltunk. Mondja valaki, hogy a nőknek nincs sorozat orgazmusa és hogy egy bizonyos kor felett már nem megy négyszer... :p

Mondjuk másnap egyikünk se bírt lábra állni, még szerencse, hogy megbeszéltük, pünkösd hétfőn senki nem csinál semmit, a kocsma nem nyit ki, én meg nem megyek a földre. Nehéz is lett volna...

Majd még jelentkezem!"

Szerző: Berill Shero  2020.06.18. 20:00 Szólj hozzá!

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr9915613432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása