"Csá Aranyapáim!

Nem tűntem el, csak tudjátok, a mezőgazdaságban ilyenkor baromi sok a meló. Ráadásul idén az időjárás mellett azzal is meg kellett küzdenem, hogy a legelső, MTZ traktorom bemondta az unalmast. Méghozzá a búza mező közepén. Akkor, mikor a malomban már várták a búzát. Hogy tetézni lehessen a bajt, épp mindenki fuvarban volt, így a pótkocsi traktorostul kint maradt éjszakára. Nem is lett volna semmi gáz, ha nem nem akkor szakadt volna le az ég. A kocsira feltett búzát nem ponyváztuk le, a búza szarrá ázott, ráadásul a pót megsüllyedt a traktorral együtt, napokig nem tudtuk kivontatni. Az MTZ annyira elfáradt, hogy a bontóban végezte. Rohangálhattam a szezon közepén újért, mert a munka nem állhatott meg. A póton maradt búza megrohadt, azt is ki kellett dobni.

Ahogy a betakarítási időszak véget ért, Gyurma kitalálta, hogy elmehetnénk wellnesselni. Marcsi nyavalygott, hogy ő is jönne, alig bírtam vele megértetni, hogy ez férfi program lesz, nem csajos buli. Találomra böktünk a térképre és Bikalon kötöttünk ki. Az én dzsipemmel mentünk, Gyurma Renault Zoéja nem bírta volna addig. Így legalább nem kellett keresgetni az elektromos töltőpontokat, meg elfért a doki összes cucca is. Legalább négyszer telefonált, hogy mindenre rákérdezzen, de még így is annyi bőröndöt hozott, hogy annyiból egy hónapig tudtam volna öltözködni. Rákérdezett a köntösre, hiába járt a szobához, ő hozta a sajátját. Mondjuk azt könnyű volt megismerni a medence parton, ilyen rikító neon zöld köntöse senkinek se volt a környéken. A recepciós csajok összemosolyogtak, mikor Gyurma a sok táskával fent akadt az ajtón. Ráadásul úgy viselkedett, hogy tuti melegnek néztek. Megkaptuk a szobakulcsokat és ahelyett, hogy körbe sétáltuk volna a birtokot, azonnal bevágódtunk a királyi fürdőbe. Igaz oda aztán csak az utolsó nap merészkedtünk ismét, mert én voltam olyan fáradt, hogy elaludtam a csend részlegen. Ezzel nem is lett volna baj. Azzal volt, hogy éktelenül horkoltam és a fürdőmestereknek se sikerült felébresztenie. A doki szabadkozott, de végül ott hagyott. A részleg kiürült, zárás előtt ébredtem fel, így az első esti vacsoráról lecsúsztam. Még jó, hogy Doki pakolt egy tányérra nekem is. Megbeszélte a személyzettel, hogy elhozza, de azért a többi vendég elég furán nézett rá, miután kétszer is körbejárta a svédasztalt, a harmadik körben meg egy púpozott tányérral távozott.

Hát ott is bemutatkoztunk..."

- folytatás később, Lali levele megint hosszúra sikeredett

Szerző: Berill Shero  2019.08.27. 20:46 Szólj hozzá!

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr7715024290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása