"Csumi Aranyapáim!

- Te voltál már szerelmes? - kérdezte a múltkor egy bazi nagy dugás után Marcsi. Nem értettem, honnan jön a kérdés és mire akar vele kilyukadni. Mert azt már megtanultam, hogy csak úgy ok nélkül nem kérdez a fehérnép ilyet. Töredelmesen bevallotta, hogy ő bizony gyengéd érzelmeket táplál irántam egy ideje. Én meg férfiból vagyok, ezzel a hirtelen vallomással nem tudtam mit kezdeni, rekord gyorsasággal húztam nyúlcipőt.

Tipikus, de úgy ott hagytam, mint eb a Sza(ha)rát... Sosem fért a fejembe, hogy minek kell érzelmekről dumálni. Az vagy van, vagy nincs. Meg mi az a szerelem? Mert biztos nem egyenlő azzal, hogy ha meglátom, égnek áll a cerkám. Az még csak kívánás. Ha szeretek vele lenni, akkor meg jó társaság.

Gyáva módon Gyurmáig szaladtam a kérdéssel. Mivel ez komoly téma, néhány pálesz lecsúszott, mire sikerült kitalálnunk, hogy a női olvasat és a férfi gyökeresen eltér. A nők egy kedves gesztustól elalélva bármire ráhúzzák, hogy szerelmesek. Én meg azt hiszem utoljára talán a suliban éreztem amolyan villámcsapás szerű szikra robbanásosdit. Nem tudom, miért nem elég a csajoknak, hogy velük vagyunk, minek erre még címkéket aggatni?!

Marcsival néhány hétig nem találkoztunk. Javára legyen írva, ez alatt az idő alatt nem zaklatott üzenetekkel és éreztem, magától nem fog keresni. Kitaktikáztam, ha csak úgy beállítok, mintha semmi se történt volna, akkor rendben leszünk. Nem vittem virágot se, nem akartam én bocsánatot kérni. Az első tíz percben még duzzogott, alig szólt hozzám, de aztán sikerült megpuhítanom. Gyors numera volt. Utána megkérdezte, miért tűntem el. Mondtam, hogy baromi sok dolgom volt. Mindentudó mosollyal nyugtázta. Napokig nem került elő ez a szerelem kérdés, aztán újra előhozta. Nem volt kibúvó színt vallottam. Azzal nyitottam, nem fogok hazudni, kedvelem meg minden, de azért azt túlzás lenne állítani, hogy szerelmes vagyok belé. Azt hittem megsértődik, ehelyett megsimogatta az arcomat és annyit mondott, nem vagyunk egyformák. Én pedig valahogy megbékéltem azzal, hogy ő szerelmes belém. Néhány hétig ugrásra készen figyeltem, mi változik kettőnk kapcsolatában, de nem történt semmi.

Istenemre mondom, kurvára nem értem én a nőket."

Szerző: Berill Shero  2019.04.28. 19:52 Szólj hozzá!

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr814666085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása