"Csumi Aranyapáim!

Már jó régen nem írtam nektek. Tudjátok, ilyenkor vidéken már javában megy a kerti munka. Nyilván nem erről akarok pofázni, történt egy csomó minden. De haladjunk szépen sorban.

Marcsival jó a szex. Tetszik, hogy nem lóg rajtam állandóan, nem akarja magát elvetetni és nem követelőzik. Mondjuk nem is lenne rá jogalapja. Nem járunk együtt sehova, bár néhány koncerten voltunk, de ez köztünk csak szex és más semmi. Elég viccesre sikerült a szitu, amiről írni akarok. Első alkalom lett volna, hogy náluk vagyunk, nem ismertem a kecó beosztását.

Bírom a csajban, hogy nem szívbajos, bárhol, bármikor kapható egy kis numerára. Jó múltkoriban erre majdnem ráfáztunk. Szerintem még nem mondtam, Marcsinak volt egy hosszú kapcsolata, van egy hétéves fia. A gyerek értelmes, élelmes, olyan mini zseni. Informatikai kérdésekben kenterbe veri Bill Gates-et is. Úgy volt, hogy a gyerek nem lesz otthon, mikor átmegyek, de a tróger apja nem jött érte. Ezzel már csak akkor szembesültem, mikor az anyját félig felraktam a konyhaasztalra. A gyerek egyszer csak ott állt az ajtóban. Valamelyik kütyüjét nyomkodta, fel se nézett belőle, akkor riadt meg, mikor ráköszöntem. Szerencsére addigra az anyja szoknyája már nem a mellét takarta, hanem a combját. A gyerek illedelmesen visszaköszönt, elmondta, hogy az apja nem jön, majd leült olvasni a nappaliban. Összenéztünk Marcsival, úgy kívántuk egymást, mint Pista bácsi az erőset a levesbe. Nyilván a hálóba esélyünk se volt felmenni, a gyereket nem akartuk összezavarni, viszont azt is éreztem, ha nem könnyítek magamon, szét fog durranni a t..(ele lévő szerve)m. Kiterelgettem a kellően felajzott nőszemélyt a nappaliból, ő még az ajtóból visszaszólt, hogy a gyerek csak olvasson nyugodtan. Az első helyiség, amibe benyitottam a spájz volt, tovább húztam a folyosón, hát mit ad isten, a retyó került utunkba. Nem tudom, mit gondoltam, de betuszkoltam, befogtam a száját, mikor mondani akart valamit. A helyiség olyan szűk volt, hogy megfordulni se tudtunk. Annyira kívántam, hogy már az se érdekelt, ha a gyerek meghallja. Felhajtottam a szoknyát a háta közepére, a bugyit szó szerint letéptem és úgy akasztottam be neki hátulról, hogy nyikkanni se volt ideje. Az egész nem tartott két percig. Szerintem a gyerek még két oldalt se tudott olvasni a könyvéből, mikor visszasomfordáltunk a nappaliba. Meghűlt az ereimben a vér, mikor nekünk szegezte a kérdést:

- Jó volt?

Köpni nyelni nem tudtam, de ő folytatta:

- Anya főzi a legfinomabb kávét.

Valószínűleg kellően hülyén néztem rá, mert a konyhaasztalon felejtett bögrékre mutatott. Nagyokat nyelve, vörös fejjel bólogattam. Fogalmam sincs, hogy utána miről beszélgettünk, de Marcsi azóta is húzza az agyam a toalett randival. Nyilván nem ez volt a legromantikusabb helyszín, ahol eddig keféltem, de hogy maradandó élményt okozott, az biztos. Főleg, hogy az is csak egy fél óra elteltével tudatosult bennem, hogy szegénynek a fejét bevágtam a csempébe és lett rajta egy púp..."

Szerző: Berill Shero  2018.06.01. 21:15 Szólj hozzá!

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr313977098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása