A korábbi bejegyzésemre egészen érdekes reakciókat kaptam. Különböző fórumokon kerestek meg egyesek azzal, hogy nagyon szívesen "kielégítik" az igényeimet.

Nem mondom, egy szinten és egy pontig egészen szórakoztató volt ez a fajta érdeklődés. Amitől viszont kevésbé az, hogy ezek az emberek nem függetlenek. Mindnek barátnője, élettársa, felesége, gyereke, kutyája, macskája van.

Igen Uraim, itt a pillanat, hogy egy kicsit magatokba nézzetek! Az elsők tényleg viccesek voltak, de a huszadik már inkább kínos. Úgy éreztem magam, mint az erőszak ellenes kampány kapcsán. Tudjátok, abban a kisfilmben egyenesen a nőt hibáztatják azért, hogy megerőszakolják. Mert ő az, aki kihívóan öltözik, aki ne vegyen fel miniszoknyát, mert az egyértelműen felajánlkozás. A bejegyzésem is valami efféle hatást váltott ki tévesen. Mintha meztelenre vetkőztem volna és táblát aggattam volna magamra, hogy, aki dugni akar, keressen meg! És a végén már én szégyelltem magam, helyettetek. Nem mondtam, hogy szükségem lenne az erotikus álmokhoz partnerre. Hiszen pont ettől álmok. Hogy éjjel, a tudatalattiból törnek elő. Tudom, a pszichológusok úgy vélik, hogy a nappal minket foglalkoztató témák kerülnek feldolgozásra éjjel. Lehet benne valami, de engedtessék meg, hogy ezt én kezeljem! És ha úgy érzem, majd jelzem afelé, akivel az álmokon túl más is lehet.

A tolakodó egyedeket pedig ki kell ábrándítsam. Sosem tetszettek az erőszakosan nyomulók, még akkor se, ha függetlenek voltak. A nem függetlenek meg... Nos, mindenki életében előfordulhat, hogy párhuzamos kapcsolatokban létezik, vagy pedig ő a szerető, vagy szeretőt tart. Nem török pálcát senki felett, de az mindenképp elgondolkodtató, hogy annak, aki a felesége, gyereke mellől szeretne egy ilyen viszonyt, alkalmi kufircot, az az energiáit miért nem a kapcsolata megjavítására fordítja? Ha meg nem lehet megjavítani, akkor miért nem fejezi be emelt fővel? Utána annyi nőt tehet boldoggá, amennyit akar, vagy amennyit tud.

Többször visszaolvastam a posztot és nem tudok rájönni, hol van benne, hogy ajánlatokat várok?!

Igen, a szókimondó embereket gyakran félreértik. De ennyire?!

Végszóként pedig: köszönöm, az erotikus álmaim nem szűnnek, de jól vagyok! :)

Szerző: Berill Shero  2017.05.15. 22:13 Szólj hozzá!

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr6512446149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása