A chat.hu-n már régen jártam. De van, ami nem változik. Szűrőnek fent van egy kép, amin nem én vagyok. A hölgy kissé túlsúlyos és igénytelen, ám ez sem riasztja el a vállalkozó kedvű pasikat az ismerkedéstől. Nem hiszem el, hogy valakinek a képen látható igénytelenség tényleg tetszik. És mégis.... Ha meg nem, akkor szimplán perverzek. A másik fele meg a full idióták gyülekezete, akik szerintem nem ezen a földön élnek.

Néhány beköszönő szöveg, nickkel együtt, hogy tudjátok kitől kell menekülni. A személyiségi jogaik meg nem sérülnek, hiszen a nickek hetente változnak....

Tytt (30 éves):Szia,lenne kedved megnézni egy 30 éves srácot pucéran?

Lovaszfiu34 (36 éves): Szia! Puszi fenekedbe.

Ezt a következőt idemásolom majdnem teljes terjedelmében....

Zsoolt20 (?? éves): Szia! Abban kérném a véleményedet h szted ciki ha belementem egy lány ismerősömnek hogy kihasználhat?

Én: ?

Zsoolt20: H így kiszolgálnám ajándékokkal shopping fizetném a körmösét ha megy stb.

Én: Te tudod.... hogy állsz-e úgy anyagilag, h. kitartsd és mit kapsz érte cserébe, vagy kérsz-e vmit cserébe.

Zsoolt20: de nem hátsó szándékkal tenném meg nem lehet amúgy se semmi a lánnyal meg ált csak ezen alkalmakkor talizhatnék vele nem kényszerítene semmire de ha belemegyek akkor pl havonta kellene fizetnem a körmösét azt mondta.

Én: És ez neked miért is lenne jó?

Zsoolt20: tetszene, h így kiszolgálhatnám.... csak pl egy shoppingnál izgalmas lenne h most 10 v 20 ezerért vásárolna, úgymond, hogy használna. naponta hetente nem tudnám ezeket megtenni neki, de izgalmas lenne. szted a lány mit gondolhat?

Én: Hogy talált egy hülye balekot, akit kihasználhat.

Zsoolt20: és ez tetszhet neki? és a barátnőidnek szted elmondhatott?

Én: Tuti. És még az is lehet, hogy rajtad röhögnek....

Szerző: Berill Shero  2017.05.05. 21:01 1 komment

Címkék: mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr9412046415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.05.06. 22:03:43

add át nekem ....adom alájuk a lovat..:)
süti beállítások módosítása