Az előző hónap utolsó előtti munkanapján venném meg a havi bérletet (következő hó elsejétől érvényes az azt követő hó ötödik napjáig).

A sor szokás szerint kilométer hosszú, mindegy, hogy hétköznap, hétvégén, elsején, tizedikén, harmincegyedikén mész, mindig sokan vannak. Nem is értem. Hasonlóan a Lidl pénztárához, hiába kanyargózik az embertömeg beláthatatlan messzeségben, ez a pénztárosokat

a) kicsit sem érdekli,

b) a komótos munkatempójukon nem változtatnak,

c) képesek az orrod előtt bezárni,

d) olyan unottan végzik a munkájukat, hogy még az én életkedvem is elmegy tőlük.

Nos, két sor. Az egyikben türelmetlenül topogó emberek, a másikban szinte senki. Igaz, a kutricában pénztáros se. Viszont egy papírhalommal előtte jól szituált 50-es nő szobrozik. Gondolom én, mit veszíthetek, próbáljuk ki a rövidebb sort.

Néhány pillanat múlva megérkezik egy felizgatott szőke csaj (hogy ki/mi izgatta fel, az röpke 2 mp alatt kiderül). Kedvesnek nem nevezhető mosollyal elmondja a  hölgynek, hogy ő tuti nem fog tudni segíteni, különben is már lejárt a munkaideje. És a másik pénztáros se tud segíteni. Aki tud, érti és meg tudja nyitni a rendszert, na ő majd holnap lesz. A nő elmondja, hogy most szeretne megoldást a problémájára, mire a szöszi sajnálkozva elismétli ugyanazt, mint egy papagáj. Az 50-es nő látja, hogy nem jutnak előbbre, azzal a zárszóval meg, hogy neki már lejárt a munkaideje, amúgy sem tud vitatkozni. Én állok némán, várva, hogy vajon be kell-e állnom a hosszú sorba, vagy esetleg megesik rajtam a szíve.

Utóbbi. Szőke int, majd én is meghallgathatom, hogy lejárt a munkaideje.

Mondom: Egy jövő havi bérletet kérek szépen.

Elsőre azt hiszem, hogy leájul a székről. - Bééér-le-tet? - szótagolja, jól megnyújtva az é-t.

Bólintok, majd várom a reakciót. Meghallgathatom, hogy lejárt a munkaideje - ezt egyébként elsőre is értettem. Meg azt is, hogy a bérletet még fel is kell írnia... Megnyugtatom, hogy céges számlát nem kérek róla. Megkönnyebbülten sóhajt fel, majd megkapom a szelvényt.

Szöszike hozzáteszi, hogy ez akkor hétfőtől lesz majd érvényes....

Nem vitatkozom. Hétfőn 5-e van. Az előző bérletem jó addig. Ez meg már csütörtöktől érvényes... Semmi probléma, végül is tudom, hogy lejárt a munkaideje. Már gondolkodnia se kell :D

Szerző: Berill Shero  2016.09.12. 21:11 1 komment

Címkék: mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr1711666888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mátyás Gábor 2016.11.05. 09:31:43

Igen, tudom, nem az IQ bajnokból lesz a legjobb pénztáros, de ilyen munkáknál alapeset, hogy a munkáltatót se érdekli, mennyire szakad meg a dolgozója. El tud számolni a pénzzel? Igen, vagy nem? Ha hiány van, pénztáros fizet. Kb ennyit hajlandó tudni.
Hasonló esetben postán próbáltam buszbérletet venni, a történet hasonló, csak miután sorra kerültem, nem volt olyan bérlet. Mondtam OK, jöhet a panaszkönyv! De miért? Minden rendben volt! Csak! - Válaszoltam.- Aztán jött a panaszkönyv, és legközelebb volt bérlet. Persze mindezt higgadtan, nyugodtan. Az a legszebb az egészben, hogy az a vezető, akinek ezzel kell foglalkoznia, az is parancsuralmi rendszerben bír gondolkodni, mert válaszlevélben még azt is leírták, ezt, meg azt a dolgozót még le is b***ták az ügyem miatt. Holott, azok az emberek kis pontok voltak, és világosan le volt írva, a dolgozókkal nem volt gond, de ha nincs, nem tudnak adni ők se, ezt meg én vágtam elsőre, azért írtam nekik. Tehát még működik a letollak logika.
süti beállítások módosítása