Meg kellett állapítanom, hogy Erik nagyon költői nyelvet használ. :) Mondtam is, hogy nem nekem kéne írnom, inkább neki, amilyen szóvirágokkal ékíti leveleit. Persze most pont azokat nem találom, de azért az alábbiakról is remélem átjön a stílusa. S ki ne örülne annak, ha figyelnek rá? :D
 

Eriket új osztályra tették, a régi főnöke nem volt vele megelégedve. :( Amikor az új helyre költözött, ezt kaptam tőle:

Szia Szerelmem!

Végül másik osztályra kerültem. Az új irodám a 101-es lett, a telefonszámom nem változott. Az ajtóm mindig tárva nyitva áll előtted. Remélem, hogy mielőbb ismét élvezhetem az elbűvölően varázslatos személyed közelségét.

                                                                                                                 Erik
 
Írtam neki, hogy majd meglátogatom, csak nem tudom kivel van egy irodában. Válasza:
Nem tudom, hogy kijazaBarbi, hiszen tudod, hogy rajtad kívül más nőre nem is tudok ránézni. Csak Te létezel a számomra. Íííííííííííííííííííííííííííííímádlak!

 

Szerző: Berill Shero  2011.08.22. 01:26 Szólj hozzá!

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr163167591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása