Cica Maca valamelyik nap majdnem sírva hívott fel.

Ecsetelte, hogy kinyúlt pólóban ül a tv előtt és váltakozva tömi magába a dinnyét, meg a kekszet. A dinnyelé a pólójára folyik, de már nem érdekli. A lakás úszik a koszban, meg a szanaszét hajigált cuccokban, de minek rakjon rendet, mikor hetekig a kutya se nyitja rá az ajtót?

Úgy éreztem kutya kötelességem átcaplatni és helyre rázni az agyát. Végeláthatatlan beszélgetésbe bonyolódtunk, melynek végén megígérte, hogy rendet rak, s összeszedi magát.

A legfőbb baj forrását abban jelölte meg, hogy kicsapongó élete nem vezet se előre, se hátra. Ágyában jönnek-mennek a pasik, de nem boldog. Irigykedve nézi a párokat az utcán, most meg főleg, hogy itt a nyár, s bármerre néz, mindenütt kisgyerekes családok és egymás kezét szorongató párocskák vannak.

Mondtam neki, hogy ez télen is pont így van, csak akkor a sötét miatt kevésbé tűnik fel. A nagy kérdésre, hogy miért csak olyan pasik vannak körülötte, akik szexen kívül mást nem akarnak, én sem tudtam választ adni.

Mint ahogy arra sem, hogy hol és mit ront el. Persze azt meg sem akarta hallani, hogy lesz jobb, meg ilyen és ehhez hasonló közhelyeket, vigasztalhatatlanul kezdett rajta eluralkodni a depresszió.

Olyannyira, hogy a végén az én hangulatomat is lehúzta. :(

Azt mondta, hogy nagyon szeretné, ha valaki lenne mellette, akivel nem titokban, lopott pillanatokig találkozik, nem olyan, aki ha elmegy, tátongó űr marad helyette, hanem, akit lehet szeretni, ölelni, s várni, készülni az újabb találkozásra.

Teljesen megértem. Hazaérve az jutott eszembe, hogy úgy igazán 5 éve voltam szerelmes... Hoppá! Az nem most volt...

A normális pasik kihaltak és pont. A dínókkal együtt.

Szerző: Berill Shero  2011.08.13. 22:25 2 komment

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr33121107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micicica 2011.08.14. 12:28:14

Szia Anya!
Megértelek abszolút. De ne adjátok fel, mert a normális pasik még nem haltak ki. Csak nehéz őket megtalálni. Én is nagyon sokáig vártam rá. De sikerült, úgyhogy nektek is menni fog. Pont.
Cica Macát nem ismerem, de neki is küldök pár bátorító puszit! Meg neked is, jó sokat!
Jó légy!

gabac208 2011.08.15. 23:50:32

Nos Kedves!
Már itt is garázdálkodom...ha szabad.
Nos a normális pasik nem haltak ki csak normális lányok kellenek nekik.
Őszinte leszek bocs érte....
Ahogy olvasom a blogod Cica Maca okozta magának a bajt. Ha elmegy mindenkivel akit csak megkíván ne lepődjön meg ha a pasik nem benne keresik az "igazit", hisz nem is ezért mentek el vele!

Így ismeretlenül is gondolom, hogy Cica maca egy értékes , aranyos, kedves bájos teremtés lehet, hisz ha nem így lenne nem lennének odáig érte a pasik.

A kérdés, hogy mire számított amikor elkezdte ezt az egészet? Hogy lesz egy- két jó estéje? Nos ez lehet bejött... bár most úgy látom nem egészen így gondolta! Tény a mai világban borzasztóan nehéz párt találni( normálisat) de nem lehetetlen. Én azt gondolom nem ez a legjobb módja neki.
Sajnos ha ezt így folytatja nem is fog találni normálist pasit aki nem csak a sexuális vágya kielégítőjét fogja látni benne.
Én szívből szurkolok neki hogy találjon párt magának...... és neked is!
Puszi
süti beállítások módosítása