Képzeljétek el, kiderült, hogy Erik hallott róla, hogy megírtam a blogban...

Persze nem tudom, hogy ő olvasott-e valamit, vagy valamelyik kolléga szólt neki, mindenesetre egyik nap kaptam tőle odabent egy levelet, melyben megkérdezte, miért pont Erik lett? :D

Mondtam neki, hogy nem akartam, hogy ráismerjenek. :)

Azóta kisebb-nagyobb időközönként Erik újra ír. Szívmelengetőek a sorai, s nagyon költőien fogalmaz, érdemes lenne írnia. :)

Egyik héten kinti munkánk volt, s kaptam egy komplett családot. Jött Erik és egy új lány. A leányzó hamvas és ifjú, s azt mondta olyan feelingje van, mintha a nővérével és annak pasijával kirándulna, vagy nyaralni mennének. (A feeling adott volt, árnyékban volt kb. 35 fok)

Aztán mivel egész nap azt hallgatta hogyan flörtölünk Erikkel közölte, hogy ez már felér egy családdal, s így megszületett a lányom. :D

A meló nem volt vészes, bár az egész napos autókázás azért elfárasztott, viszont nagyon-nagyon jókat vigyorogtam. :) Köszönöm mindkettejüknek az élményt!

S továbbra is várom Erik leveleit! :) (Ha megengedi, majd másolok ide belőlük)

Szerző: Berill Shero  2011.07.31. 11:18 Szólj hozzá!

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr833085833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása