A megérkezés után elnézést kértem a srácoktól, megkértem Kiscsillagot, hogy mutassa meg a fürdőt, adjon egy alvós pólót, s mondja meg hol hajthatom álomra a fejemet. Gyors zuhany után beájultam az ágyba.

Aki ismer, az tudja, hogy bármennyit alszok is, ébredés után nem csak hangom nincs, de jó darabig nem is nagyon vagyok magamnál.

Két óra alvás után gondoltam már ideje lesz lenézni. Nem vagyok szívbajos, egy szál alsónadrágban és a kölcsönbe kapott pólóban leballagtam a földszintre. Ott aztán egy darabig még pislogtam, 5 pasi nézett rám, s kíváncsian várták mivel nyitok. Ugyanis megjött melóból házigazdánk Sz és a sógora is. :) Emlékeim szerint egy darabig még összefüggéstelenül beszéltem.... Aztán a fiúk megterítettek, megvacsoráztunk, a jóféle itókák hatására eléggé hamar oldott lett a hangulat, jó sokáig beszélgettünk.

Szóval így voltam 5 pasival. 4 napig. :)

Szerző: Berill Shero  2011.06.01. 23:39 Szólj hozzá!

Címkék: útitárs

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr532888772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása