A napokban igénybe kellett vennem a kollégák segítségét. Úgy gondoltam nem aprózom el, az összes felhasználónak küldtem emailt. Egy olcsó fordító iroda érdekelt volna, akik lengyel nyelvről magyarra fordítanak. A kollégáim humorát az alábbiak dicsérik:

- Szia! Írj VV Jerzynek, ő vállal lengyel tolmácsolást!

- Szólok apukámnak, ő imádja a lengyel panyikat, hátha tud segíteni.

- Nekem francia kéne. Nem vállalod?

És akkor a levelek közt volt az alábbi. A szívem nagyot dobbant:

Szia Drága! Szőkén akkor is jobb voltál. Megy az irodák listája.  

Én: Óh, köszi, a lelkem mélyén alapjáraton inkább vörös vagyok. 

Erik: Tudtam, hogy te is szeretsz. Természetesen csak érted dobog a szívem és csak körülötted forognak a gondolataim. 

Én: Megtisztelő és kedves, hogy én vagyok a gondolataidban, de a pasiknak már azt sem hiszem el, amit kérdeznek :D

Erik: Oh my God! Én is pasi vagyok. Talán mégis mellettem döntesz, ezért küldök magamról egy prezentációs képet.

 Remélem, tetszem drágám.

 

Én: Remek. Megfogtál. Az esetem vagy. :D (persze nem ezen a képen)

Erik :Örülök neki, hogy az eseted vagyok és csak azért, hogy biztos lehess az ízlésed tökéletességében, küldök egy másik jobban sikerült képet magamról.”

 Ennyit a románcról! :D 

Szerző: Berill Shero  2011.05.12. 07:09 Szólj hozzá!

Címkék: intimszféra

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr332897023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása