A gyerekek még őszinték.

Edzésen van egy másfél év körüli kislány, aki meseszép, s Kisasszonykának szólítja őt az edzőm. :) Kisasszonyka mindig a szőnyegen rohangál, míg a többiek öltöznek, mivel a bátyja hiperaktív, így az anyukáját próbáljuk tehermentesíteni azzal, hogy elég, ha egy gyerekre kell figyelnie.

Nos, valamelyik nap Kisasszonyka úgy porzott be a terembe, hogy azt hittük meg sem áll a falig. :)

Amikor bejön, mindig puszit ad Lütyőnek is és nekem is. Azon a napon viszont elrongyolt a radiátorig. Lütyő próbálta becserkészni, s elhangzott a kérdés: Kisasszonyka! Puszit nem kapok?!

Mire egy másik kislány csípőre tette a kezét, ránézett Lütyőre, s fennhangon közölte:

- Ne adjál neki, mert nyálas lesz és rosszat fog álmodni.

Lütyő: -Én kértem tőle puszit, nem én akartam neki adni. Vagy olyan csúnya vagyok, hogy rémálmai lesznek?

Kiscsaj: - Igen. Olyan csúnya vagy.

Lütyő köpni nyelni se tudott. Végül megkérdezte a bátor hölgy korát, aki magabiztosan közölte, hogy ő már 3 éves. :D

Szerző: Berill Shero  2011.03.15. 21:26 Szólj hozzá!

Címkék: mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr572692062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása