Kérdés, hogy az ember meddig menjen el? :D

Elégedjetek meg pár jól sikerült fotóval ismét.

1. "Jenő vagyok, Csepelen lakom, a gépgyárban dolgozom lakatosként."

2. Az gáz, ha még senkinek nem sikerült megfejtenie miből szerezte az oklevelét a srác?

 

 

 

 

 

3. "Nézz bután! Köszi!"

4. "Magyar vagyok, magyarnak születtem..."

 

 

 

 

 

És én itt be is fejeztem a képek felrakását, mert lassan sírva fakadok.

Szerző: Berill Shero  2011.02.25. 09:58 2 komment

Címkék: mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr272656607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micicica 2011.02.25. 22:04:56

Lehet, hogy igazad van. :D

Berill Shero 2011.02.27. 20:10:03

@micicica: pedig még tucatjával tudnék feltenni.... :D
süti beállítások módosítása