Vannak dolgok, melyek felett elég nehezen tudok napirendre térni.

Például, mikor a sok IQfighter rám ír az alábbiakkal: "Szia! Mondták már neked, hogy szexi vagy?", "Tetszel. Írjál nekem!", "Bejössz, dugunk?"....

És ez még csak az eleje. Sosem értettem például, hogy ha meg lehet adni, hogy milyen végzettséggel rendelkezel, akkor az alapfokúval rendelkező egyed miből gondolja, hogy az, akinek felsőfokú végzettsége van, épp rá vár... Azért használjuk már néha az eszünket is...

A legutóbb olyan történt, amihez már rég volt szerencsém. Egy ugyanazon napon két homlokegyenst más eset. Szimpatikus, magas, jó fej csávó. X-edik beszélgetés után kinyögi, hogy ő bizony meleg... (Igen, igazak a hírek, a jó pasik nagy része meleg. Aki meg mégse, az nem engem akar..)

A másik meg... Közgazdász végzettségű, állami szférában dolgozó, kedves, bár nem túl kommunikatív srác. Mondom neki, hogy lépek az adott oldalról, erre megkérdezi, hogy msn, skype, vagy valami egyéb elérhetőség, mert ő ritkán van fent. Mondom neki, hogy nekem az privát szféra, de lássa kivel van dolga, kivételt teszek.
Úgy is lett. Felveszem. Azonnal bejelentkezik. Beszélgetünk arról, hogy mozi helyett inkább színházba szeret járni. Átküld egy fényképet. Egész helyes. Megkérdem milyen darabokat szeret. Válasz: erotikusakat. Azt hittem viccel. Írom neki, hogy legutóbb a Vagina Monológokat láttam, mint erotikus darabot. Erre nem kertel, közli, hogy tulajdonképp neki 23 cm-es farka van és napi 3-4x akarja. Ha a nő nem bír annyit, az is jó, ha kinyalhatja. Na bumm.... A végén felajánlja, hogy eljön, bármikor szívesen bevállalna...

Kérdem én, ezeket honnan engedik ki?!

1. "Szívtipró vagyok fiatal korom ellenére"

2. "Én vagyok a Libakergető SC-ben a kapus" (mellesleg tuti ez élete legjobban sikerült egész alakos képe...)

 3. "Kis kutyámmal"

 

 

 

 

 

 

 

 4. "Józsi vagyok, 34 éves, évek óta független..."

Szerző: Berill Shero  2011.02.10. 17:07 1 komment

Címkék: mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr572623450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása