Nem is húznám nagyon sokáig az időt, igazából csak pár képet szeretnék feltölteni, a személyiségi jogok megsértése nélkül. Persze, aki a fotóján rajta hagyja az oldal fellelhetőségét, sőt, kitesz magáról ilyen képet bárhova is, az számoljon azzal, hogy előbb-utóbb mondjuk viszont látja. Ha mást nem, a www.napiszar.hu oldalon.

A képek tulajdonosai nem tudom mit gondoltak magukról, mikor ezeket feltöltötték, mert én inkább röhögőgörcsöt kaptam, semmint ihletet, hogy felvegyem velük a kapcsolatot. :D

Több ember látta már ezeket a szösszeneteket, volt akinek megmutattam a hozzá tartozó adatlapot is, hogy lássa ezek az emberek véresen komolyan gondolják.

Sajnálom azokat, akiknek az alábbi képek életük legjobban sikerült képei! :D

Nos, a csemegék első adagja

Elneveztem őket:

1. Pistike a huga cuki gumicsizmájában! :D

 

2.  Peti egy hülye fogadás után

 

 

 

3. Józsi: "Gyúrtam, láccik vazze?"

 

 

 

 

 

4.  Gézu: "Életem első komoly motorja"

 

5.  Kutyáimmal.... (persze lehet ezek valami nagyon értékes kutyák, de akkor is...)

Szerző: Berill Shero  2010.12.29. 11:47 2 komment

Címkék: mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://berillshero.blog.hu/api/trackback/id/tr982539684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása